08:38 У Закарпатті назвали кращі торгові марки за 2009 рік | |
Карпатське інформаційне агентство разом з Карпатським центром полінгових досліджень підвели підсумки цілорічного сезону брендингової діяльності в індустрії краю та узагальнили експертну та контентну інформацію щодо кращих брендів Закарпаття-2009.Карпатське інформаційне агентство разом з Карпатським центром полінгових досліджень підвели підсумки цілорічного сезону брендингової діяльності в індустрії краю та узагальнили експертну та контентну інформацію щодо кращих брендів Закарпаття-2009 Фахівці КІА та КЦПД оцінювали світові бренди за кількома критеріями. Бренд повинен мати значний вплив на прийняття рішень про покупки споживача, а додана економічна вартість повинна бути позитивною (що вказує на те, що виручка компанії перевищує витрати на фінансування та відповідні витрати). Також бренд повинен володіти широкою цільовою групою, інформацію про нього повинні мати значна кількість потенційних або реальних споживачів. А також:
Нова назва 2009 – мережа магазинів "ЗИНА" Репутація і довіра 2009 – Ужгородський коньячний завод Пивний бренд 2009 – Пиво "ЗІП" Винний бренд 2009 – "Старий підвал" вино з сорту Мюллер Тургау Медовий бренд 2009 – мед з пасіки Перести Смачний бренд 2009 – "Селиський сир" Торговельна мережа 2009 - ДАСТОР Етнонаціональний бренд 2009 - лозоплетіння в Ізі Регіональний проект – Баранинська сільська рада Освітній бренд 2009 – Ужгородський національний університет Промисловий бренд 2009 – ВАТ "Ужгородський Турбогаз" Торгова марка – "Тиса" Ужгородський коньячний завод Туристичний бренд 2009 – Деца у нотаря Закарпатці виділили і те що вони найбільше полюбляють три відомі світові бренди "Кока-кола", "ІВМ", "Майкрософт". | |
|
Всего комментариев: 0 | |