13:23 На Закарпатті залізничники країн-сусідок обговорили перспективи розвитку транзитних вантажоперевезень (ФОТО) | |
Закарпатську область на міжнародній конференції представляли заступник голови облдержадміністрації Віктор Лукеча, голова постійної комісії обласної ради з питань бюджету, голова спостережної ради ВАТ "Закарпатінтерпорт" Федір Харута та інші. Вітаючи присутніх, заступник голови облдержадміністрації Віктор Лукеча нагадав, що через Чоп пролягає міжнародний транспортний коридор № 5. На Закарпатті є 6 міжнародних залізничних транспортних переходів. А за кількістю вантажних автомобілів, що здійснюють міжнародні перевезення, область займає друге місце в Україні. Він також акцентував увагу на розвиткові інтермодальних перевезень вантажів на Закарпатті й побажав учасникам плідної роботи, запевнив, що облдержадміністрація підтримуватиме всі починання. Заступник генерального директора Укрзалізниці
Віктор Чорний поінформував присутніх про те, що залізничний транспорт
загального користування є основою транспортної системи України, на який
припадає 83 відсотки вантажообігу та майже 43 відсотки пасажирообігу.
Територією України проходять три пан’ європейскі коридори (3-й, 5-й,
9-й) тощо. Через українські порти Ізмаїл та Рені здійснюється взаємодія
Укрзалізниці з пан’європейским коридором № 7, який проходить по Дунаю.
Розвиваються перевезення й по міжнародному транспортному коридору
ТРАСЕКА. „Протягом останніх п’яти років обсяги транзитних перевезень зросли майже на 30 відсотків. Так, у 2008 році перевезено майже 70 млн. тонн вантажів – це найбільший показник за весь період існування Укрзалізниці”, – зауважив Віктор Чорний. А за підсумками 2009 року, через економічну кризу, обсяг транзитних перевезень, порівняно з відповідним періодом 2008-го, зменшився на 34,9% і становив 45,4 млн. тонн.Серед вантажів переважають кам’яне вугілля, нафтопродукти, мінеральні добрива, чорні метали. Стратегічні партнери Укрзалізниці в організації перевезень зовнішньоторгових вантажів – залізниці Польщі, Словаччини, Чехії, Угорщини та Румунії. Залучення додаткових обсягів вантажоперевезень в міжнародному сполученні, на його думку, передусім залежить від проведення залізничними адміністраціями країн-учасниць гнучкої збалансованої тарифної політики. Відтак в умовах кризи Укрзалізниця ставить перед собою завдання залучення додаткових перевезень у конкурентних сегментах транспортного ринку. За словами Віктора Чорного, одним із пріоритетних напрямів роботи Укрзалізниці є організація мультимодальних перевезень вантажів, зокрема товарів із Китаю в Західну Європу з використанням міжнародних транспортних коридорів, які пролягають через Україну. Укрзалізниця бере активну участь у розробці технічних, технологічних і тарифних умов організації контейнерних поїздів із Китаю в країни Західної Європи і у зворотному напрямку. Перспективними є і контрейлерні перевезення. Зокрема, з 2003 року в Україні функціонують поїзди комбінованого транспорту „Вікінг” (за маршрутом Іллічівськ – Клайпеда) та „Ярослав” (за маршрутом Луганськ – Славкув). Створення нових сучасних проектів у цьому сегменті транспортних перевезень може стати значним кроком до збільшення обсягів перевезень і збільшення переліку послуг залізниць, – вважає Віктор Чорний. Представники європейських країн також відчули вплив економічної кризи, зокрема на вантажоперевезення. Висловили свою готовність вести діалог щодо збільшення обсягів транзитних та експортно-імпортних перевезень вантажів, оптимізації базових тарифів, повідомили "PRESS-КАРПАТ" в управлінні інформації та зв’язків із громадськістю Закарпатської ОДА. | |
|
Всего комментариев: 0 | |