10:36 У КИЄВІ НОВИЙ ПОТЯГ (фото) | |
Вчора на Сирецько-Печерській лінії столичного метро запустили новий потяг.Він
покликаний частково розвантажити даний напрямок підземки і сприяти
більш комфортному пересуванню киян, що проживають поблизу даної лінії
метро.Новий рухомий склад був придбаний у рамках програми
оновлення загального парку київського метрополітену за кошти міського
бюджету. "Сьогодні у мене для вас хороша новина - ми запускаємо на лінію новий комфортний потяг", - сказав присутній на запуску нового рухомого складу міський голова Леонід Черновецький. Мер нагадав, що метрополітен - найстаріший і найзатребуваніший громадський транспорту Києві, яким щоденно користується близько 2 мільйонів пасажирів. "Усе це ми робимо, незважаючи на те, що у 2009 році з бюджету Києва була вилучена рівно його половина і значне недоотримання коштів у зв'язку з економічною кризою та та невиплатою Кабміном більше 200 мільйонів гривень субвенцій, передбачених за перевезення великої кількості пільговиків метрополітеном", - сказав мер. Він також наголосив, що у 2010 році місто планує придбати ще "більше 100 нових, більш комфортних вагонів". "Це рекордна кількість вагонів за всю історію метрополітену. У минулі роки мова йшла про постачання 10-20 вагонів (на рік). Ми це робимо, усвідомлюючи, наскільки важливе метро для звичайного киянина", - сказав Черновецький. Міський голова додав, що новий потяг буде їздити на найпопулярнішій гілці метро - Сирецько-Печерській і розрахований на перевезення 330 пасажирів. Варто відзначити, що новий потяг майже 2 роки простояв у депо, оскільки метрополітен не мав змоги розрахуватися повністю з постачальником. Зовні він практично нічим не відрізняється від своїх попередників. Однак, міські чиновники наголошують, що за технічними характеристиками він є безпечнішим і комфортнішим для пасажирів. Зокрема, новий склад має допоміжні засоби безконтактного керування, удосконалену система гальмування та більш комфортний інтер'єр вагонів (кількість місць для сидіння в головних вагонах 40, в додаткових - 44, загальний вміст в вагонах 308-330 пасажирів, проектна швидкість руху - 90 км\ год). "Українська правда. Київ" Фото "Української правди. Київ" | |
|
Всего комментариев: 0 | |