Главная » 2009 » Август » 11 » БЮТівська соціологія
16:00
БЮТівська соціологія

Загалом по зведеному масиву всіх семи компаній (10422 анкети, похибка складає +/– 0,9%) Віктор Янукович набрав би 25,8% від усіх опитаних, Юлія Тимошенко – 16%.

За окремим масивом кожної із семи компаній, лідерами перегонів так само є Віктор Янукович (від 23 до 27%) та Юлія Тимошенко (від 15% до 17%).

Арсенія Яценюка готові підтримати 12,3%, Володимира Литвина – 3,9%, Петра Симоненка – 3,8%, Віктора Ющенка – 3%.

1,9% голосували би за Віталія Кличка, Олег Тягнибок має 1,4%, Інна Богословська та Наталя Вітренко по 1,2%, Сергій Тігіпко – 0,8%.

На думку президента компанії "SOCIS", доктора соціологічних наук Миколи Чурілова, в електоральній географії зберігається розподіл 2004 року.

Але в той час, коли на постпомаранчевому полі спостерігається серйозна конкуренція в деяких регіонах аж між трьома-чотирма кандидатами, то на Півдні та Сході Віктор Янукович залишається наразі поза серйозною конкуренцією. Лише це і забезпечує йому перевагу в першому турі щодо основного суперника.

Крім того, в опитуванні знову виявлено традиційну проблему доступності виборців Юлії Тимошенко.

Респондентам було поставлене питання "За яку політичну партію чи блок Ви голосували на виборах 30 вересня 2007 року?". Якщо кількість тих, хто зізнався у голосуванні за ПР (32%) та НУНС (14%), як і деяких менших партій, відносно збігається з даними ЦВК, то за БЮТ, згідно опитування, в вересні 2007 року голосувало лише 21%. Це на 10% менше реального показника.

Аналогічну проблему фіксували соціологи на парламентських виборах 2002, а особливо 2006 і 2007 років, коли в день виборів рейтинг БЮТу був майже на 10 відсотків більшим ніж у результатах соціологічних досліджень, проведених безпосередньо перед виборами, йдеться в прес-релізі "Соцісу".

"Цей скритий резерв створює додаткову інтригу щодо переможця першого туру виборів, а також ставить крапку на визначенні пари учасників другого туру, боротьба в якому розгорнеться між Віктором Януковичем та Юлією Тимошенко", – зазначив Чурілов.

У зведеному опитуванні взяли участь: "SOCIS", Київський міжнародний інститут соціології, компанія "R&B Group", Центр імені Разумкова, Центр "Соціальний моніторинг", Центр "Українське демократичне коло", Компанія "ФОМ-Україна".

Всього було опитано 18655 респондентів – по 700 респондентів у кожній області.

Джеорело: Українська правда

PRESS-КАРПАТ

Категория: вибори 2010 | Просмотров: 555 | Добавил: moderator | Теги: Тимошенко, ЦВК, соціологія, бют | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]